з 10:00-19:00

Вередливі клієнти

«Я в машинах не розбираюсь, про вас чув тільки хароше, міні вас рекомендували як класних спеціалістів, робіть, шо пощітаєте за нужне» – було приятно, коли клієнт начав общеніе такими словами. Дальше був разговор с уточнєніями: клієнт настаював, шоб дєталі ставили тільки качествєнні, договорились, шо машину він забере, коли всьо буде готове.
Нє, ну адекватна людина, приятно з таким імєть дєло.

От тільки вознікла проблєма — нужних датчіків не оказалось в налічії. От на весь Києв не оказалось датчіків на Сузукі Свіфт! Буває таке. І коли завезуть ті датчики, ніхто з продавців не знає. Шо робить? Поставить машину, хай стоїть і жде, поки коли небудь доїдуть запчасті? Но єсть другий варінат — купить полний комплєкт парктроніків і взять із нього нужні датчики. Само собой, це вийде дорожче. Попитались дозвониться клієнту — не вийшло. Чи то трубку не брав, чи то поза зоною досяжності був. І шо дєлать? Ждать, поки клієнт приїде і совєршенно справєдліво отчихвостить нас за несдєлану роботу по матушкі, батюшкі і по прочих дальніх і бліжніх родствєнніках? Тем болєє, шо нам же був видний карт-бланш у виді «Я в машинах не розбираюсь, робіть, шо пощітаєте за нужне».
Ну ок, купили комплєкт, витащіли нужні датчики, остальне отдали клієнту вмєстє з отдремонтірованой машиной. А дальше якась підступна скотіна підмінила нам адекватного і положительного клієнта, во всьом полагающогося на мастєра, на скандального мужика, який начав кричать, шо його виставили на гроші, і шо більше ноги його у нас не буде. Ну шо сказать. Після такого не очєнь-то і хотєлось, шоб його ноги вмєстє з усім прилагающімся сюда являлися.

П.С. Потом вияснилось, шо він вообще людина довольно скандальна і вечно недовольна обслужуванням. Не повезло не тільки нам, багато хто попав під роздачу слонов.

Вова Автомеханік
Читайте также
Чорний Лексус

Пригнали до нас чорного Лексуса. Красівого такого, аж дух захватює.

Вова Автомеханик
Лада Пріора

Була сьогодні в роботі Лада Приора.

Вова Автомеханік